Polityka wysyłek

Dbamy o to, aby Twoje zamówienie dotarło do Ciebie szybko, bezpiecznie i w nienaruszonym stanie. Poniżej znajdziesz wszystkie najważniejsze informacje dotyczące wysyłki.


Czas realizacji zamówienia

Każde zamówienie staramy się wysłać jak najszybciej. Standardowy czas realizacji to 24–48 godzin od zaksięgowania płatności. Jeśli wystąpią jakiekolwiek opóźnienia, poinformujemy Cię o tym na bieżąco.


Dostępne metody dostawy

Oferujemy różne opcje dostawy, abyś mógł wybrać tę, która najbardziej Ci odpowiada:

Kurier (UPS, DPD, InPost) – dostawa zazwyczaj w 1–2 dni robocze.
Paczkomaty InPost – szybka i wygodna dostawa w ciągu 1–3 dni roboczych.
Odbiór osobisty – dostępny po wcześniejszym uzgodnieniu.


Koszty wysyłki

Koszty wysyłki zależą od wybranej metody dostawy oraz wagi i rozmiaru paczki. Ostateczna kwota pojawi się w podsumowaniu zamówienia przed jego zatwierdzeniem.


Śledzenie przesyłki

Każdą paczkę można śledzić! Po nadaniu zamówienia otrzymasz numer trackingowy, dzięki któremu sprawdzisz status swojej przesyłki w czasie rzeczywistym.


Bezpieczeństwo i uszkodzenia

Twoje zamówienie pakujemy z najwyższą starannością, aby dotarło do Ciebie w idealnym stanie. Jeśli jednak paczka dotrze uszkodzona:

  •  Spisz protokół szkody w obecności kuriera.
  •  Skontaktuj się z nami – pomożemy Ci szybko rozwiązać problem.

Zwroty i odstąpienie od umowy

Masz 14 dni na zwrot zamówionego produktu bez podania przyczyny. Pamiętaj, że zwracany produkt nie może nosić śladów użytkowania i powinien być w oryginalnym opakowaniu.

Jeśli chcesz dokonać zwrotu, skontaktuj się z nami – przeprowadzimy Cię przez cały proces.


Masz pytania?
Nasz dział obsługi klienta jest do Twojej dyspozycji! Skontaktuj się z nami, a chętnie pomożemy. ?